Vaši odlazni pozivi moraju biti u skladu sa najboljom praksom

Vaši odlazni pozivi moraju biti u skladu sa najboljom praksom

Najbolja praksa za usklađenost kad su odlazni pozivi u pitanju je vrlo važna u zaštiti vašeg poslovanja i njegovog potencijala za rast. U većim pozivnim centrima ili bilo kojem izlaznom kontaktnom centru s više od 50 agenata, usklađenost s propisima uvijek je prisutna briga. Posljedica ignoriranja ili zaostajanja u zahtjevima je prestroga.

Te se regulatorne prepreke uvode, mijenjaju, pa čak i vraćaju cijelo vrijeme. U međuvremenu, vaša tvrtka mora ostati usklađena kako biste izbjegli potencijalne kazne i nastavili kontaktirati potencijalne klijente. Vaši odlazni pozivi ne smiju nikad biti u prekršaju propisa koji su trenutno na snazi.

Držite korak s krajolikom usklađenosti, to je najbitnije kako bi vaši odlazni pozivi bili u skladu sa svime štose traži. Znati s čime imate posla mjesto je za početak. Nijedan popis najboljih praksi kontaktnih centara ne bi bio potpun bez rješavanja usklađenosti.

Od najnovijih predloženih pravila o multi-vertikalnom marketingu i robotskom tekstu do sve većeg broja propisa na državnoj razini, čini se da svaki mjesec donosi posljedičnu promjenu u industriju odlazne prodaje. Kao upravitelj, bitno je da ostanete u toku s ovim promjenama uz pomoć pravih resursa za usklađenost.

Redovito pohađanje webinara i čitanje ažuriranih vodiča u kojima su pokriveni odlazni pozivi kontakt centara može pomoći. Ali također morate znati da radite s biračem koji je predan podršci za usklađenost. Razgovarajte sa svojim dobavljačem softvera već danas da vidite kako reagira na propise koji se stalno mijenjaju učinkovitim alatima za usklađenost pozivnog centra.

Jedna od zgodnih stvari koje moderni software programi danas nude kad su odlazni pozivi u pitanju je da, ovisno o tome kamo vodimo razgovor, možemo skrojiti naš scenarij na temelju tog izvora. To omogućuje agentima da budu vrlo fleksibilni i da prilagode svoj razgovor potrošaču. Što bolje prilagodimo komunikaciju s potrošačima, to su veće šanse da ostvarimo prodaju. A nije li cilj da vaši odlazni pozivi poprave upravo taj KPI?